Kundtjänst
Här kan du hitta svar på de vanligaste frågorna eller kontakta oss direkt genom kontaktformuläret.
Våra öppettider är vardagar mellan 09.00 – 17.00
FAQ
Jag har en fråga gällande vår faktura?
Om du har en fråga gällande en faktura så får du gärna ringa till vårt växelnummer eller din kontaktperson hos oss. Så löser vi det direkt. Eller maila din fråga till faktura@salego.se
Jag vill avregistrera min E-post
Du kan enkelt avregistrera din E-postadress i våra register genom kontaktformuläret på denna sida. Men tänk också på att vi köper in uppgifter från anda leverantörer så du måste avregistrera dig hos dessa för att dina e-postadress ska försvinna från deras register. Men hos oss tar vi bort din E-postadress på en gång och för all framtid!
Vad händer med felaktiga uppgifter?
Ibland hänger inte ens vi med när företag ändrar uppgifter, ta kontakt med din handledare eller kontaktperson så löser vi det.
Ingår jag i något abonnemang hos er?
Beror på vad du har köpt för tjänst. Vid abonnemang där du binder upp dig så måste du alltid godkänna ett digitalt avtal från oss med din signatur. Så du behöver inte vara orolig att du skulle gå med i något abonnemang utan att veta om det.
Har ni några lediga tjänster just nu?
Vi söker alltid efter duktiga medarbetare! Är du intresserad av oss som bolag så är du varmt välkommen att ta kontakt med oss och en ansökan med ditt CV. Du kan se vilka tjänster vi söker här.
Information gällande GDPR
Salego har ett eget kundregister med företagsinformation, innehållande företagsnamn, adresser, telefonnummer, namn och e-post till befattningshavare. Vi hanterar inga enskilda firmor. Om du vill bli borttagen från vårt egna register är det bara att meddela oss att du inte vill ha dina kontaktuppgifter hos oss så raderar vi dessa.
Självklart ska marknadsföringslagen iakttas vid e-postutskick. Budskapet ska vara relevant och det ska alltid finnas med avregistrering från den aktuella avsändaren samt adresskälla. Om du har fått ett utskick med oss som adresskälla får du gärna kontakta oss genom kontaktformuläret ovan då vissa oseriösa aktörer har använt vårt namn som deras källa. Detta formulär kan även användas om du önskar att utöva någon av dina rättigheter enligt dataskyddsförordningen. Dessa rättigheter är inte absoluta och en begäran om utövande av rättigheterna resulterar därför inte alltid i någon åtgärd.
Dina rättigheter enligt dataskyddsförordningen inkluderar:
Rätt till tillgång – Enligt artikel 15 i dataskyddsförordningen har du rätt att få tillgång till Personuppgifterna samt viss information rörande behandlingen av dem. Den informationen framgår av detta dokument.
Rätt till rättelse – Enligt artikel 16 i dataskyddsförordningen har du rätt att få dina Personuppgifter rättade om de är felaktiga samt att komplettera dem om de är ofullständiga.
Rätt till radering – Under vissa omständigheter har du enligt artikel 17 i dataskyddsförordningen rätt att få Personuppgifterna raderade. Detta är den så kallade ”rätten att bli bortglömd”.
Rätt till begränsning av behandling – Under vissa omständigheter har du enligt artikel 18 i dataskyddsförordningen rätt att begränsa behandlingen av Personuppgifterna.
Rätt till dataportabilitet – Enligt artikel 20 i dataskyddsförordningen har registrerade rätt att få ut Personuppgifterna (eller få dem överförda till en annan personuppgiftsansvarig) i ett strukturerat, allmänt använt och maskinläsbart format.
Rätt att göra invändningar – Enligt artikel 21 i dataskyddsförordningen har du rätt att invända mot särskilda personuppgiftsbehandlingar, t.ex. det faktum att du förekommer i vårt verktyg.
Hitta till oss
Hammarbybacken 27
120 30, Stockholm
Öppettider
Vardagar 09.00 – 17.00
